Fotolijststudio levert niet alleen helder glas in de allermooiste lijsten, maar ook volgens heldere voorwaarden.
We staan graag voor je klaar, en doen ons uiterste best om je blij te maken met jouw bestelde product.

Hoe kun je betalen?

Je kunt bij ons betalen met: iDeal, PayPal, Sofort Banking, Mister Cash, ING Homepay, American Express, Visa, Mastercard, Belfius, KB/CBC, SEPA, of contant bij afhalen

  • Alle genoemde prijzen zijn in euro’s, inclusief BTW
  • Alle genoemde prijzen zijn actueel. 

.

Bezorging

Wij hanteren een vaste bijdrage in verpakken en verzenden vanaf € 5.95 (bij een adres in Nederland muv de Wadden eilanden, hiervoor zijn aanvullende kosten). Wij versturen onze orders altijd goed verpakt en met de grootste zorg.  Bij los glas kan een toeslag van toepassing zijn.

Levertijd hangt af van het bestelde product. Wij streven ernaar uw bestelling binnen 5 werkdagen te verzenden. Bij maatwerk kunnen wij dit niet altijd garanderen. Neem gerust contact op bij vragen over de levertijd van jouw bestelling.

Het kan gebeuren dat jouw product niet op voorraad is, of dat iets anders de tijdige levering in de weg zit. De beloofde levertijd kan hierdoor mogelijk wat langer worden. Fotolijststudio zal altijd álles doen om te zorgen dat er zo snel mogelijk geleverd wordt. We kunnen hiervoor niet aansprakelijk gesteld worden. Wij informeren u ten alle tijden over de actuele levertijd indien dit niet binnen de reguliere levertermijn valt. 

Al onze leveringen vinden plaats volgens onze algemene voorwaarden.

Alle aanbiedingen gelden zolang de voorraad strekt en zijn van toepassing op de prijzen in de webwinkel. 

Fouten op deze website en wijzigingen in de afgebeelde artikelen, omschrijving, voorwaarden en prijzen zijn voorbehouden. Wij zijn ook mensen en waar gewerkt wordt, vallen spaanders. 

Alle vermelde tarieven kunnen door Fotolijststudio zonder voorbericht gewijzigd worden. 

Alle vermelde prijzen zijn inclusief B.T.W.

Indien je een levering hebt ontvangen die niet compleet, onjuist of beschadigd is, meld dit dan binnen 48 uur na ontvangst. 

Retourneren

Veel van onze producten zijn maatwerk (zoals afdrukken en op maat gemaakte lijsten) en kunnen derhalve niet retour genomen worden of gecrediteerd worden. Standaard wissellijsten uit ons assortiment kunnen wel geretourneerd worden, mits in de verpakking en onbeschadigd zullen deze gecrediteerd worden met uitzondering van de verzendkosten. 
Let wel op: retourzendingen kunnen pas retour na uitdrukkelijke toestemming van ons. Verzendkosten van retourneren en ruilingen zijn voor de eindgebruiker en kunnen niet verhaald worden op fotolijststudio.nl

Schade

Heeft u uw pakket ontvangen en is uw product defect of beschadigd? Laat ons dit dan zo snel mogelijk weten (binnen 48 uur na ontvangst). Graag ontvangen wij: 

- Een duidelijke omschrijving van het defect of schade

- Duidelijke foto's van de buitenkant van de verpakkingsdoos en verzendlabel. 

- Duidelijke foto's van het defect of schade aan het product. 

Deze informatie ontvangen wij graag op ons email adres: klantenservice@fotolijststudio.nl 

Verzending of afhalen

Wij hanteren een vaste bijdrage in verpakken en verzenden vanaf € 5.95 (bij een adres in Nederland m.u.v. de Wadden eilanden zullen aanvullende kosten komen). Wij versturen onze orders altijd goed verpakt en met de grootste zorg. Bij los glas kan een toeslag van toepassing zijn.

Komt u bij ons afhalen, dan is dat uiteraard gratis, maar graag wel op afspraak. 

Voor lijsten groter dan 40 x 60 cm kunnen wij ervoor kiezen om de lijst te voorzien van plexiglas in plaats van regulier glas in verband met breekbaarheid en gewicht. 

We raden u aan uw artikelen onder te brengen in één bestelling. 

We kunnen twee apart geplaatste bestellingen niet samenvoegen, voor elke bestelling zullen dus verzendkosten in rekening worden gebracht.

Verzending van uw postdoos of pakket

Indien uw bestelling door de brievenbus past krijgt u een postdoos of een speciale postbuskoker (indien het alleen foto afdrukken zijn). 

Indien het niet in een postdoos of postkoker past wordt het automatisch een pakketzending (doos of koker).

Postzendingen versturen wij via PostNL. Afwijkende verzendmethodes zijn ook mogelijk (al dan niet tegen meerprijs). Informeer hiernaar bij ons.

Alle producten, diensten en leveringen vallen onder de algemene voorwaarden. Deze algemene voorwaarden kunt u ten alle tijden gratis bij ons opvragen.